~::..lost oppurtunity to meet these eye but i ♥ them ..::~


...What i kNow aBout MySelf is alwaYs noT tHink tHaT i'm dOne or satisfied on mYselF,,,so i'M aLwaYs tRy to MakE imProvEmenT to be The BeTTer and Be a Star.. nOt MoVie Star buT sTar to The beaUtiFuL sKy....


Tuesday, May 25, 2010

jwab tag dr mCchE'~


I cannot stop myself from sharing this with all of you (
)


...10 fakta TENTANG saya...

nama dberi is Diyana
ade 5 siblings-semuanya perempuan
beranok pd 6julai

nama panggilan yg mama bg tuk anak2
dia semuany bermula hruf 'E' :
dan saya as -ETY-

suke sgt kluar dgn family n mr.kurosaki
suke cr pasal dgn baby a.k.a adik bongsu
kalo tido,,kena ade bantal kt tepi2 menemani.ngeh3,,,
tido jarang lebih dari kul 1..area 12 da tido.:))
suke senyum


...10 perkara MENAKUTKAN saya...

cicak
lubang jamban
(kalau nk tw..tanya!..he2)
anjing
benda2 yang lembut lg lembik.euww..
kelibat putih tepi lngsir.haha.
telekung smyg trgantung ditiup kipas ddlam gelap
neraka
mati
dosa saya
Allah s.w.t


...10 perkara yang SELALU SAYA SEBUT...

comel dok ehh?
dang2 je ye nihh...haha
beyeh..
...syg....
xmo ehh saye..
sayang sgt2...hihi
nyenyehh tehhh
nok gi gokk...
yeayy!!!...
ngekkk!!..


...10 perkara yang amat BERNILAI...

diri saya seorang perempuan
nama terindah saya.
(cahaya agama yang mulia)
mama.papa.
adik beradik saya!
kawan2 saya!
mr.kurosaki saya!
i/c saya!..
no.matrik uitm saya!
hadiah birthday mama papa bagi
hadiah birthday first dari mr.kurosaki (2006).


...10 “PERTAMA KALI” dalam hidup saya...

ade mr.kurosaki.pertama kali dan terakhir
dalam hidup saya.
ketua librarian SKKGB 2002
terpilih masuk prtandingan gigi trcantik.haha.
lukih seni bendera m'sia kt kete kenari
(langgar tiang rumah daa~)
ade 2 mak dalam satu masa.
(mak & mama)..
tulang bahu sebelah kanan patah
(tahun 1995..buas banget!)
dagu dijahit sbyk 5 jahitan
(jatuh pengsan ms latihan brassband uitm)
dpat jam casio pink dr papa
dpat bear sebesar dak brumur 3 thun dr mama
menang prtndingan esei-dpat hadiah trip to sabah
(tahun 2005)




No comments: