~::..lost oppurtunity to meet these eye but i ♥ them ..::~


...What i kNow aBout MySelf is alwaYs noT tHink tHaT i'm dOne or satisfied on mYselF,,,so i'M aLwaYs tRy to MakE imProvEmenT to be The BeTTer and Be a Star.. nOt MoVie Star buT sTar to The beaUtiFuL sKy....


Tuesday, December 7, 2010

.contest kesayanganku~


I cannot stop myself from sharing this with all of you (◠‿◠)

salam 1 malaysia!

entry saye xde lah se gempaq blogger2 yg len...kalau x ske, anda di alu2kn tuk click 'x' di bhgian atas sblh knan oke? :)


[ picit kat gambar dengan cermat oke! ]

ekcely, saya dapat contest ni dr cik blogger contest ni sendiri iaitu http://www.emocutez.com cik K.I.N.A si chantek. tu pun sebab blogwalking punye pasal. hehe, dan saya amat tertarik dengan contest yang dibuat oleh cik kina sebab ada peluang saya nak stori mori pasal kesayangan saya! selain dapat tau ape benda kesayangan blogger-blogger lain. ok. kalau cik kina and blogger-blogger nak tahu, kesayangan yang saya mau stori dalam entry ni ialah family saya! takde apa yang saya sayang sangat selain femily terchenta. mereka adalah everything buat saya. esp parent! [papa n mama]. siblings pun apa kurangnye! saya sayang semuanya! http://www.emocutez.com



ok, mai cheq nak habaq kat hang, femili la everytim taw! asal hang ada masalah dengan pakwe/makwe ka? masalah belajar ka? masalah dengan kawan-kawan ka? hang semua dok carik femili jugak kan? haa...asal duit poket tarak, hang cari mak bapak kan? ada ke hang susah-susah hang pi cari pakcik-makcik sapu sampah kolej hang? cari kawan-kawan hang yang kejap-kejap muncul, kejap-kejap tak macam chipsmore!. yela, ade jugak kan kawan macam tu, masa dia ada masalah jaa duk cari, masa tengah dok hepi-hepi? takpelah, pasal kawan ni, cheq pun taknak stori. takde kaitan kat entry ni ok. yang cheq nak cite kat sini tentang femili cheq.



[ ni gambaq femili cheq ]



[ dan gambar lagi, ni puteri-puteri papa mama -no boys ok- ]



[ gambar lagi! ]



[ ok.ok. ni gambar last. hehe. credit to photographer iaitu cheq sendiri http://www.emocutez.com aha! :) ]

cheq ni dok bebel-bebel pulak. hambek! sampai cakap utagha nooo..sori ye cik kina! hee,,terlebey sudaa...kay la, sebenarnya, kat sini nak bagitau, banyak benda yang kita sayang sangat dalam dunia ni. tapi bak kata orang, biar sayang berpada-pada. dan benci jangan sekali! walau macam mana pun kita sayang orang/benda tu, tapi haruslah beringat bahawa apa yang kita sayang tu hanya la pinjaman. bila-bila je Allah boleh ambik dari kita. sama ada hari ini atau esok lusa? ataupun loni juga Dia nak ambik kita tak dapat jangka. kena ingat tu ye..ok la stakat ni saja la ye. to cik K.I.N.A, if ada mistake atau yang terkurang tu habaq-habaq la ye...hehehe,,tenkiu jugak sebab buat contest ni! =)

saya mahu tag : cik sue my bestie.[ pliz do it ya! ]

adios amigos ye! hihi. can cin cau sume! *peace! http://www.emocutez.com



2 comments:

Shakina Farhan said...

i love my family too..goodluck ye..

dYaNa said...

ok! tenkiu cik kina...:)