~::..lost oppurtunity to meet these eye but i ♥ them ..::~


...What i kNow aBout MySelf is alwaYs noT tHink tHaT i'm dOne or satisfied on mYselF,,,so i'M aLwaYs tRy to MakE imProvEmenT to be The BeTTer and Be a Star.. nOt MoVie Star buT sTar to The beaUtiFuL sKy....


Sunday, December 12, 2010

diam membisu tak berkata apa-apa


I cannot stop myself from sharing this with all of you (◠‿◠)

salam 1 malaysia!

entry saye xde lah se gempaq blogger2 yg len...kalau x ske, anda di alu2kn tuk click 'x' di bhgian atas sblh knan oke? :)

[credit to pakcik google]

diam [ tak semestinya setuju ]
diam [ tak semestinya bodoh / tak tahu apa-apa ]
diam [ kerana memberi peluang to those who posses the gift of being extra talkative to shine [wateva!]
diam [ kerana terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata badan pula binasa ]
diam [ untuk melakukan proses deep thinking ]
diam [ it is the one of the ways to show one's level of maturity ]
diam [ kenapa mesti bising dan bising? ]

hmmm...sekarang saya rase saye dah berubah daripada orang yang ceria dan tak pernah diam satu hari kepada orang yang tak buka mulut lam tiga hari. kalau orang yang sentiasa ada dengan saye dan tahu sifat saye, dia akan rase akan perubahan ni. tapi kalu orang yang tak kenal saye macam mane, juz buat dunno pun takpe. hmmm buat apa saye luah semua ni? nak minta simpati orang? no.no.no...saye juz nak bagitau awak. awak dan awak semua yang semua yang terjadi dalam dunia ni pasti ada sebabnya. juz that ok. so, kalau tiba-tiba sifat kita berubah ada la tu sebabnya! stay tune. adios amigos. can cin cau! peace!
http://www.emocutez.com



2 comments:

Anip™ said...

kenapa tetibe nak diam nie??

Latest Entry :
-> Lubang Terbesar Di Dunia Terletak Di Siberia
-> Bila Isu Bertunang Tanpa Sedar Itu Salah, Harap Maklum !

dYaNa said...

ade masenye perlu diam. hehehe,,
tapi jgn risau, tangan boleh tekan-tekan n picit-picit keyboard ni lg..
:)