~::..lost oppurtunity to meet these eye but i ♥ them ..::~


...What i kNow aBout MySelf is alwaYs noT tHink tHaT i'm dOne or satisfied on mYselF,,,so i'M aLwaYs tRy to MakE imProvEmenT to be The BeTTer and Be a Star.. nOt MoVie Star buT sTar to The beaUtiFuL sKy....


Sunday, December 19, 2010

Me & My Teddy CONTEST


I cannot stop myself from sharing this with all of you (◠‿◠)

salam 1 malaysia!

entry saye xde lah se gempaq blogger2 yg len...kalau x ske, anda di alu2kn tuk click 'x' di bhgian atas sblh knan oke? :)

hahaha,,,saye masuk contest lagik! contest kali ni tajuknya "ME & MY TEDDY CONTEST"...if nak jenguk-jenguk and join contest ni, picit banner kat bawah ni ok?


SYARAT-SYARAT DIKENAKAN :
1)terbuka kepada mereka yang blog sahaja. menjadi follower blog authentic. [lulus]
2) buat satu entry mengenai contest. [lulus]
3) banner contest di atas serta link ke entry. [lulus]
4) SATU SAHAJA gambar bersama teddy bear or bunny or etc. cerita pasal teddy [lulus]
5) tag 3 blogger.
6) letak banner di sidebar blog. [lulus]


ok. pasal teddy saya ni. baru aje berumur 2 tahun. lahir pada 6 julai 2008. ekcely, bear ni hadiah dari mama saya sempena hari jadi saya yang ke-18. saya panggil bear gemok sbb dia gemok. tapi sekarang saya panggil dia bushuk, sebab? sebab dye bushuk..aha~ kasihan amat dia. xpelah, nanti 'kita' pegi mandi-manda kolam kay bushuk? [terhangguk-hangguk cik bear]. tapi disuatu sudut jauh dalam lubuk hati saya ni tersimpan perasaan yang bersalah dalam diri sebab tarikh keramat hari jadi saya waktu ni keluarga saya ditimpa kemalangan. bayangkan siapa yang tak timbul rasa bersalah apabila keluarga kita sendiri kemalangan dalam perjalanan semata-mata ingin menyambut ulangtahun kita. hiba sangat waktu ni. memang takkan saya lupakan sama sekali. tu lah kenangan pertama saya sebelum membela dan membelai si bushuk masham ni...sama-sama dengan entri contest ni saya selitkan sekali dengan gambar kemalangan.

ekcely, waktu ni femili dekat dalam 15minit lagi nak sampai di tempat saya belajar. tup.tup, saya terima panggilan yang femili xcident. panik saya waktu tu tak dapat dibayangkan. perasaan waktu tu ingin cepat-cepat sampai di tempat kejadian. huu~tapi sekarang semua sudah berlalu, saya dengan ini ingin meluahkan rasa cinta saya kat bear bushuk masham saya ni sebab ia adalah hadiah dari ibu tersayang. selalu peluk ia buat golek-golek atas katil. saya sayang kamu cik teddy! sayang sangat-sangat! everytime kalau saya rindu femili, saya peluk cium cik bear ni je la...dan cik bear ni juga pernah menggantikan tempat saya dimana saya takde dirumah semasa menyambut ulangtahun papa saya. sob.sob.sob...dan saya still wondering...."macam mana kalau teddy saya ni boleh bercakap dan balas pelukan dan ciuman saya tu?"...hahaha...ok.JK! adios amigos semua! can cin cau! peace!
http://www.emocutez.com


ok saya tag :
dan semua yang bertandang, anda dialu-alukan untuk join contest ni. =)


3 comments:

Zazachan said...

wahh!contest!contest!*excited kejap..hehe..
menariknye contest ni psl cik teddy.. xD
jap lg sy buat!yosh!!

Zunah Zahidah said...

dtg spotcheck hehe..
ckup syarat :)
thanx for joining.. gudluck!

dYaNa said...

tyme diorng sume nk g kolej smbut bufday mse part 1 dulu....xsempat smpi, x-cident kt merchang...