~::..lost oppurtunity to meet these eye but i ♥ them ..::~


...What i kNow aBout MySelf is alwaYs noT tHink tHaT i'm dOne or satisfied on mYselF,,,so i'M aLwaYs tRy to MakE imProvEmenT to be The BeTTer and Be a Star.. nOt MoVie Star buT sTar to The beaUtiFuL sKy....


Wednesday, March 2, 2011

emosi = delete!


I cannot stop myself from sharing this with all of you (◠‿◠)

salam 1 malaysia!

sori semua. saye macam chipsmore ckit. kadang-kadang ade, kadang-kadang takde. tapi hari ni tibe-tibe je muncul nak luah something. tajuknya macam kat atas, emosi = D.E.L.E.T.E...hoho! ok. seperti kita kita semua tahu, kita mempunyai sistem berteknologi tinggi dalam diri kita. yang mane tak tahu sistem komputer tu korang cari sendiri la ape ye. tp masing-masing mesti tahu kat mane sistem diri yang ada dalam diri masing-masing. maksudnya kat sini, kita semua dapat mencari apa yang dah terkumpul dalam diri kita, and dalam masa yang sama, kita adakalanya melawan nak menghapuskan kesan tu. haha, complicated gila ayat yang ku bagi!. takpelah, ade meaning dsebalik statement ni semua. :)

ok. bercakap tentang emosi pulak. emosi negatif kita dapat kurangkan dari dalam diri kita sebaik-baiknya. kesan-kesan emosi yang melekat dalam diri kita dari semua pengalaman spiritual boleh dihapuskan seperti memadam sesuatu dari komputer.just like picta kat bawah ni ye kawan-kawan!


ok. back to the point emosi pulak. since kita punyai satu emosi yang baru, makanya ia tidak akan mencetuskan emosi yang lama dahulu dalam kombinasi satu sama lain. melainkan, something just like manusia yang mempunyai ciri yang tidak pernah puas dengan hidup yang mereka dapat sekarang. nauzubillah....ok, sekian sahaja tajuk emosi kali ni.
.
adios amigos semua! can cin cau! peace!
http://www.emocutez.com




No comments: