~::..lost oppurtunity to meet these eye but i ♥ them ..::~


...What i kNow aBout MySelf is alwaYs noT tHink tHaT i'm dOne or satisfied on mYselF,,,so i'M aLwaYs tRy to MakE imProvEmenT to be The BeTTer and Be a Star.. nOt MoVie Star buT sTar to The beaUtiFuL sKy....


Sunday, June 12, 2011

penyu tak menangis lagi~

I cannot stop myself from sharing this with all of you (◠‿◠)


salam peeps!

tengah-tengah orang duk panas tentang bola nih. Nak ambik kesempatan jugak la nak buat entry ni. Nak-nak IC saye ni pulak no -11- tengah...tipu sangat lah kalau tak bangga dengan negeri sendiri kan?


Gara-gara final FA cup terengganu Vs kelantan semalam. disebabkan semangat berkobar-kobar. Angin 'kus-kus' bola ni pun tak habis lagi...tambah lagi dengan kemenangan SUKMA untuk terengganu. Lagi bersemangat la saya nak post. Harap semalam je takde masa nak buat entry. Presentation saya pun entah ke mana. Nasib baik everything ok je pagi tadi. Siapkan keje hampir pukul 2 pagi. ingatkan habis bola kul11 trus sambung TAPI sambungan bola terlajak sampai kul 12. ish.ish.ish..bola tetap bola, presentation tetap presentation. Semua kene berehhhhh...^____^ walaupun tak dapat pegi stadium TAPI still dapat merasai betapa meriahnya SNBJ malam tadi.

orang Negro pun sokong ganung..

kemah keming la! banner terpanjang di SNBJ semalam. kemah2 =)


penyu rembat mane pun saya tak tahu. berat ringan xtau la gane cite, tapi semangat penyokong saya salute...ni pulak, betapa bercahayanya bukit besor semalam gara-gara match semalam berpihak kepada terengganu.

hehe, scoreboard pun nak bercahaya jugak tu!


macam mana pun, saya ucapkan tahniah kepada skuad terengganu sebab raih kejuaraan piala FA semalam. Oh ye, tahniah juga buat atlet-atlet SUKMA terengganu jadi juara 3 tahun berturut-turut...Alhamdulillah, Allah Peliharakan Terengganu. Dan satu je saya nak bagitau kat sini, saya bangga jadi anak jati terengganu. Kepada sape-sape yang IC dia no. 11 kat tengah tu, haruslah kamu angkat kaki sekarang dengan bangganye.

tiru macam orang tegganu ni "^___^"




No comments: